Friday 5 October 2012

BestFriend ♥



Tuan Tanah...

Okay , ni kawan aku yg palingggg comel . haha , baik kan aku puji dia ? sedangkan dia kutuk aku pendek . wahajaq , takpa-2 aku terima apa-apa ja yg Allah bagi kt aku , cukuplah bagi aku dan aku b'syukur alhamdulillah ♥  sebab still boleh hidup sampai malam nie :') btw , nama dia NUR AFIQAH BINTI ADNAN .

Dia nie kawan baik aku yg baru selain Amani . Dia nie PEMINAT 6BER ONE CHOCOLATE CADBURY . sikit-2 upah cadbury , sikit-2 nak cadbury , sikit-2 lapaq cadbury . haha , this week sajd keja dok telan cadbury saja kami dua , haha . 

Dalam kelas , dia nie budak paling hingaq , paling happy , dan segalanya paling yg positif :) hikhik . sesapa yg takkenai dia mesti akan meluat kat dia . haha , sebab ? sebabnya actly hampa tkkenai perangai dia . dia baik , tapi just dengan orang yg dia kenai dan rapat :)

Next , birthday dia taklama dah kud , bagi aku lama lagi laa , bagi dia la kud sat ja lagi . dok countdown dah paa ? hikhik sebulan lebih lagi lah . kalut sungguh mintak hadiah kat aku , 12-11 nie birthday dia . rasanya time tu dah cuti sekolah pon lah . tapi takpa , bagi before cuti sekolah , boleh jugak . hihi . hadiah apa ? tobat CADBURY sepapan . 

Sejak bila entah aku rapat dengan dia . maybe sejak kami rajin texting kud , taklama pon dalam satu or dua bulan yg sedang b'jalan nie lah :) walaupon aku baru ja rapat dengan dia , aku sasasasayang dia . *eh , tiba-tiba pulak tergagap . haha . jujur okay nie AFIQAH woi .

Okay , for the last . aku nak ucapkan gudluck untuk FINAL EXAM kita . study smart okay , jangan study hard sangat , nnti terok ja lebih . hihi . aku hope friendship kita akan berkekalan till jannah :') jangan tinggai aku okay . aku sayang hiang . ksekian , assalamualaikum wbt :)

No comments:

Post a Comment