Sunday 7 October 2012

Cinta ♥



Assalamualaikum wbt . Harinie , saya nak bercerita tentang cinta . hikhik , cinta tak bererti cinta-cintan macam couple semua tu okay . Ini cinta kepada Allah , dan juga kepada family dan jugak sesiapa pon yg kita suka , hikhik :)

Cinta kepada Ilahi .
Heyyou , setakat sembang tapi takbuat amacam cer ? hah ? dok tanya orang sembahyang ka dak lagi pastu suruh dia tu pi sembahyang pulak tapi hang pon tak sembahyang , dosa wey , ALLAH murka tahuuu ? Ingat tu , ingat ! hihi , pesanan + nasihat sikit . Yes , aku mengaku aku nie tklah baik sangat nk memimpin sesiapon untuk bertaubat . dosa yg lama tu pon entah la ALLAH dah maafkan ka belum , tapi dengan keikhlasan taubat aku , InsyaAllah haeh :') so , jom2 kita bertaubat sesama :) semoga , ALLAH memaafkan segala dosa dosa silam kita . AMINNN 

Family :)
Okay , utk pengetahuan anda semua , aku ada 6 org ahli dlm family t'masuk sayalah :) aku ada ibu , ayah , abang ada dua , kakak sorang and aku lah anak bongsu , orang ramai kata anak bongsu nie anak manja . Eh , yakaa ? yalah kud . hikhik . kita mestilah sayang family dulu after ALLAH , nie dok cinta-2 kat orang lain sampai family diketepikan . amacam nie kawan ? hihi . so , moral dia kita mestilah sayang family kita . haha . 

Someone special  ♥ 
Sapaaa tu ? oh , kawan ka kawan baik kaa . ha , semualah tu tergolong dlm someone . hampa ada someone special dak ? mesti ada kan ? takyah dok menipu laa kata takdak . aku pon ada someone special , tapi sebagai kawan ja . we have nothing relationship okay . kawan ja kami . hope relay ini akan berkekalan tilllll jannah . aku sayang dia gila kud . hihi , sapa ? biarlah hanya ALLAH dengan aku ja yang tahuu . sebab kalau bagi tau orang pon sure hubungan tuu akan semakin lama akan semakin renggang . dan aku takmau benda tu terjadi . haha , taksanggup pisah dengan dia wooo .

Haha , gatai la aku nyee punnn . hikhik , aku pon ada perasaan la kawan kawan . erm , itu saja untuk hari ini , sekian , assalamualaikum . taqabalallahu-minna-waminkum :')

No comments:

Post a Comment